Laatste week in Nederland

22 maart 2017 - Urmond, Nederland

Mijn laatste week in Nederland is aangebroken. Een aantal vriendinnen wilden me nog graag even zien voordat ik zou vertrekken naar Amerika, waardoor het nog best een drukke week werd. Voor de woensdag had ik met Kirsten afgesproken om te gaan high tea'en. Ik wist echter niet dat een aantal dames van mijn familie een surprise high tea geregeld had. Dit was erg gezellig! ‘s Avonds voor de ‘laatste’ keer 2 uurtjes gesport bij dansstudio Rick Schmitz en tegen een aantal mensen gedag gezegd. Donderdag was het heerlijk lenteweer en zijn Kirsten en ik gaan uiteten. Vrijdagmiddag had ik met Sabrina afgesproken om te gaan lunchen en vrijdagavond zijn Sharine en ik nog naar de bioscoop geweest. Op maandag ben ik nog even bij opa en oma langs geweest om afscheid te nemen.

Vrijdag 24 maart zou ‘IJssalon Onwijs’, de ijssalon in de straat waar mijn ouders wonen, weer open gaan. Ik baalde er stiekem wel een beetje van dat ik dan al weg zou zijn. Michel had er echter voor gezorgd dat ik de dinsdag voor de opening al een bak Speculoosijs, mijn lievelingssmaak, kon komen ophalen. Nogmaals bedankt hiervoor, het was heerlijk!!

De dag voor vertrek heb ik mijn koffers ingepakt. Het scheelt enorm dat we in het huis waar ik ga wonen handdoeken tot onze beschikking hebben, waardoor ik extra veel ruimte had voor kleren. Heul belangrijk natuurlijk, haha :p Uiteindelijk had ik een groot koffer (max 23 kg), een klein koffer (max 10 kg) en een handbagage tas volledige vol zitten en de koffers zaten gelukkig netjes onder het maximale gewicht. ‘s Avonds kwam opa nog even langs om afscheid te nemen.  Daarna was het wel tijd om naar bed te gaan, aangezien we vroeg richting het vliegveld moesten vertrekken.